Alla inlägg under december 2008

Av Linda - 28 december 2008 21:05

Julen har vart underbar. Jag är glad så länge jag slipper tillbaka till skolan... men tre dagar o sen slipper jag den i 9 veckor. UNDERBART!!!


Puss

Av Linda - 17 december 2008 17:07

Ska bli så skönt med jullov o att inte behöva höra hur duktiga vissa tycker att de är på  länge. Såå skönt!

Av Linda - 2 december 2008 14:45

... blogg där jag kommer att lägga in våra skoluppgifter och sånt som rör skolan. Inget annat.



Av Linda - 1 december 2008 20:25

Beslutet är redan taget, och jag får tacka en av de som kommenterat som gjorde att jag bestämde mej redan att flytta den idag. Ni som vill ha Blogg, användarnamn och lösenord skriv en kommentar och hänvisa till er mejl adress.


Tack alla för den här korta tiden, ni andra välkommen till mitt nya place :)

Av Linda - 1 december 2008 16:23

Sitter här i soffan och lyssnar på julmusik, har fått låna mammas strykjärn så jag har precis hängt upp julgardinerna i köket. Mysigt, men inte såååå juliga som jag velat att de skulle vara. Ska nog köpa nya tills nästa år. Men de duger iår iallafall. Är ju som sagt min första jul i denna lägenheten, och första lägenheten jag har ett kök i så jag kan julpynta rum för rum. Ser verkligen fram emot att klä granen. Ska klä den redan nästa helg för jag o Felicia åker ju till Malmö och är borta tills söndag kväll då jag hade tänkt klä den, men det får bli bra i helgen istället :) MYS!


Fick ett krav brev från biblioteket förut, hade visst glömt lämna tillbaka några böcker jag lånat till en skoluppgift. Oops! Så imorn måste jag gå iväg med dom. Så jag inte får betala några pengar.


Snart sitter vi där framför Özz & Måns. Ska bli så kul! Jag ser såå fram emot det nu när det inte alls är lång tid kvar. Bara denna helvetes veckan kvar sen är det den helgen. :D


Rannsaka alltid dig själv innan du dömer andra!


Av Linda - 1 december 2008 15:35

Då var det äntligen december. Gud så kul.

Igår så hade ju vi adventsmys hemma hos mamma och fikade och pysslade. Ur mysigt.


Skola idag då. Var skönt på ett sätt att vara tillbaka, men på ett sätt inte. Kommer inte skriva vad detta beror på då jag inte vill att vem som helst ska veta om mina innersta känslor. Det har de inte med att göra.

Hade tvärgruppsredovisning i skolan idag. Jag var ju sjuk hela förra veckan så att jag var inte med på min grupps arbete. Men det som alla i gruppen berättade var jätte intressant, och givande. Jag kände att jag kunde hänga med i diskussioner och så även om jag vart borta. Kom i tvärgrupp med riktigt bra personer också. Det var riktigt kul.


Imorn har vi en hemtenta. En dag på oss för en ganska så stor uppgift. Ska gå o lägga mig tidigt ikväll och ställa klockan tidigt för att gå upp. Kanske kan jag bli klar tidigt så jag slipper sitta HELA dagen och kvällen. Vore skönt att få kvällen ledig iallafall eftersom jag ska jobba till 22 på onsd-torsd så kan det vara skönt att få lite lugnt kvällen innan iallfall. Hoppas till Gud bara att jag inte får ont i huvudet. Det vore ju inge kul med en sån vecka jag har framför mig. Jag bara vill att denna veckan ska ta slut.


Funderar på att byta blogg igen och göra den lösenordsskyddad, känner att jag inte kan skriva vad jag vill när vem som helst är inne och läser. O jag saknar det. Bestämmer mig i slutet av veckan om detta. Ska tänka på det lite mer. Eller om jag gör en till som jag kan skriva om allt i.

Vore kul med lite respons på detta.

Vad tycker ni?


KRAMAR

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards