Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Ännu mera bak

Av Linda - 29 november 2008 21:42

Jag har faktiskt varit igång och bakat ännu mer till adventsfikat imorn :) När jag väl börjat baka finns det typ ingen häjd i mig, tills någon ingrediens tar slut :)

Så nu har det blivit en adventstårta med russin, som är täckt med smält choklad och som garnement clementinklyftor. Har även gjort chokladkakor med ett marängtäcke. Super enkla. Någon som vill ha något av recepten så är det bara att hojta till i kommentarerna så lägger jag ut det :)

Bilder på alla bakverk kommer imorn :)


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2009 22:04

Jag är med i en tävling om en sminkväska fullproppad med saker på Sandra Asp´s blogg. Vem av oss tjejer behöver inte ständigt nya saker för att vår skönhet ska bli ännu bättre :) Så gör som jag för gudsskull, var med o tävla i Sandras tävling :)     ...

Av Linda - 17 mars 2009 19:52

Tänkte bara berätta att jag säljer Restaurang Kortet 2009. Det är massa erbjudanden Gå 2 betala för 1. Bland annat är det på restauranger som Freden, Mc Donalds, Waynes, Coffehouse By George, Amigo, KebabHouse, Habibi, Sibylla mm mm mm.   Priset är ...

Av Linda - 7 februari 2009 22:31

Det var länge sen jag skrev sist eftersom jag även har en blogg som är lösenordsskyddad så skriver jag mest i den här. Så jag har tyvärr satt den här lite i symundan. Men jag tänkte att det ska bli ändring på det nu.   Min syster är ju i Sydamerika o...

Av Linda - 28 december 2008 21:05

Julen har vart underbar. Jag är glad så länge jag slipper tillbaka till skolan... men tre dagar o sen slipper jag den i 9 veckor. UNDERBART!!!   Puss ...

Av Linda - 17 december 2008 17:07

Ska bli så skönt med jullov o att inte behöva höra hur duktiga vissa tycker att de är på  länge. Såå skönt! ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards