Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Linda - 31 oktober 2008 19:13

Sitter just nu hos min mamma. Ska äta mat här ikväll och se på Idol och äta godis och mysa. Pappa är med också, och sen ska vi hämta Felicia på jobbet.


Ang. vad jag skrev om Alva sist så var det i stundens hetta när jag var ovän med mamma angående att hon passar Alva. Hon var på dåligt humör och det gick liksom ut över att hon får passa Alva. Jag tänkte igenom allt detta noga innan jag valde att skaffa henne och med mammas hjälp så bestämde jag mig med henne att skaffa Alva. Så jag har tänkt igenom det. Så jag ska inte lämna bort Alva och kommer aldrig att göra, hon är som mitt barn.


Idag så har jag varit hemma från skolan. Hade feber inatt och jätte ont i halsen. Så jag orkade inte gå till skolan. Så när jag vaknade så kom mamma och pappa o hämtade mig och vi åkte till Willys och handlade mat, sen till Rusta. Där köpte jag två nya ljustakar till jul att ha i köket. Även en super fin prinsesskrona i guld att ha ljus i. Sen åkte vi till IKEA, där handlade jag blockljus, en badrock till Alva, två leksaker till henne och en ny köksmatta. Så nu har jag handlat klart alla julklappar till lilla Alvi iallafall. Bara syrran, morfar och Victor kvar.

Igår så jobbade jag på sjukhuset. Har fått en del pass där nu så det känns bra. Jobbar även på måndag, och onsdag till veckan och sen två julbord och ett dagspass i december. Hoppas jag kan få mej en helg i november nu också så att jag får pengar i december eftersom vi inte får några pengar från Csn som sagt.


Ni får ha en super mysig Halloween alla som firar den och även ni som jag, som inte firar den!

Puss & Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards