Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Gästbloggare: Felicia Gerdin

Av Linda - 25 oktober 2008 21:10

just nu sitter jag där elden är som hetast.

och där kärleken är som starkast.

med hon som fött mig,

och hon som jag velat vara som sen jag varit liten.


det konstigt hur det är.

hon var alltid så jävla överlägsen.

jag hade inte varit någonting,

utan hennes utskällningar,

blickar,

förnedringar.

när jag gick i första klass,

jag dog för att få hälsa på henne.

men den enda jag fick var en tydlig nonchalant.

men jag blev härdad.

hon gjorde mig till den jag är.


det är få dagar vi samlas.

vi klarar inte av det.

vi är en sådan familj som inte klara av varann.

inte förlänge.

det bara är så.

är vi för lika eller olika,

det vets inte.

men vad gör det?


såg nyss på stjärnor på is.

gud vad underbar hon är,

carolina gynning.

så där helmysig.


jag har byggt upp en stark fördom.

mot okvinnliga kvinnor.

malin i stjärnor på is,

är precis en sån jag föraktar.

jag vet inte vad det är jag har fått för mig.

men så är det,

jag tycker verkligen inte om dom.

  

nej,

nu ska jag öka min vikt.

känna värme.

längta efter riktig kärlek.

en riktig man,

som Mr Big.

 
 
Ingen bild

Kajsa

26 oktober 2008 12:44

Härligt att det går bra för dig gumman! Jag tycker att jag känner igen det Felicia skriver, det var fint och stämmer väldigt bra! Kram på dig sötnos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2009 22:04

Jag är med i en tävling om en sminkväska fullproppad med saker på Sandra Asp´s blogg. Vem av oss tjejer behöver inte ständigt nya saker för att vår skönhet ska bli ännu bättre :) Så gör som jag för gudsskull, var med o tävla i Sandras tävling :)     ...

Av Linda - 17 mars 2009 19:52

Tänkte bara berätta att jag säljer Restaurang Kortet 2009. Det är massa erbjudanden Gå 2 betala för 1. Bland annat är det på restauranger som Freden, Mc Donalds, Waynes, Coffehouse By George, Amigo, KebabHouse, Habibi, Sibylla mm mm mm.   Priset är ...

Av Linda - 7 februari 2009 22:31

Det var länge sen jag skrev sist eftersom jag även har en blogg som är lösenordsskyddad så skriver jag mest i den här. Så jag har tyvärr satt den här lite i symundan. Men jag tänkte att det ska bli ändring på det nu.   Min syster är ju i Sydamerika o...

Av Linda - 28 december 2008 21:05

Julen har vart underbar. Jag är glad så länge jag slipper tillbaka till skolan... men tre dagar o sen slipper jag den i 9 veckor. UNDERBART!!!   Puss ...

Av Linda - 17 december 2008 17:07

Ska bli så skönt med jullov o att inte behöva höra hur duktiga vissa tycker att de är på  länge. Såå skönt! ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards