Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 18:41

Då var det redan november då. Gudvad tiden går fort. Mindre än en månad kvar tills julafton. Jag är klar med alla julklappar utom 2, det känns riktigt bra. Tror jag vet båda två så det är inga probs, så det är bra. Så nu gäller det bara att spara alla pengar till Malmö om ca 1 mån :)


Jag har åkt på en rejäl förkyldning, natten till i fredags hade jag feber hela natten och morgonen på fredagen. Jag har ingen feber längre, men jag är tät i näsan, hostar och har ont i halsen. Allt detta har jag dragit på mig för att vår studiegrupp var i Ransäter och spelade in en film inför en uppgift. I Ransäter var det i praktiskt taget vinterlandskap och det var inte jag direkt klädd för eftersom det inte var sånt väder i Karlstad när jag åkte på morgonen. O att vara i gummistövlar, leggings och klänning i en tunn jacka i minusgrader från 9-15 var ingen bra kombo. Men resultatet blev bra och det är ju det viktigaste. Vi i gruppen kom varandra närmare också känns det som. Jag börjar tycka om dom mer och mer o alla är vackra människor som jag respekterar på deras sätt. Så här såg det ut iallafall :)






 



Det var iallafall en riktigt rolig dag som jag kommer minnas länge :)

Idag har det varit en skön dag. Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Har plockat lite, vart ute med Alva i det fina vädret. Jag har gjort mina läxor som skulle göras, och nu sitter jag här med Alva sovande bredvid mig med massa mysiga tända ljus i lägenheten och kollar på mina favorit program på tvn. Imorgon blir det skola och sen jobb, samma sak på onsdag. Hoppas verkligen att jag orkar nu när jag är förkyld. Men jag måste ha pengarna inför både Malmö och att jag inte får pengar i december.

Wish me luck :)

Mysig söndag på er!

Puss!



Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards