Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linda - 21 november 2008 23:50

Tyvärr kan inte jag svara på dina kommenterer i din blogg, för jag inte är medlem i din bloggsida :(

Så jag svarar här :)

Jätte kul att du kommenterar :)

Men jag solar inte jämt, det är en gammal sommarbild från förra året då jag var mörkhårig :)

Trevlig helg!

Kram

Av Linda - 21 november 2008 22:36

Äntligen, äntligen, äntligen!!! Det var inte en dag tidigare som Lill-gamla Anna fick åka hem!! Jag säger bara tack!!!! Nu slipper vi se henne på fredagar längre!!

Tack för att Johan fick vara kvar!!!!! Jag bara njuter just nu!!!

Av Linda - 21 november 2008 21:03

Herregud vad Alice i Idol haft snygga kläder ikväll. Hade jag haft den kroppen hade jag helt klart också satt på mig dom kläderna. Den första klänningen var sååå snygg!! O den andra outfiten då. Good. Vilken bra stylist hon haft ikväll!

 Anna har gjort sitt och det är dags för henne och ta sitt lillgamla pick och pack och åka hem och försöka lära sej hur man är som 17-åring.

Johan var grym i sitt första framträdande får se hur det går i det andra :)


I skolan idag då. Ja men herre min. Ibland undrar man vart nivån ligger. Går vi en vuxenutbildning eller går vi i mellanstadiet? Man kan ju börja fundera. Usch inte tänka på det nåt mer. Men just nu är jag måttligt trött på allting iallafall. Men jag måste fortsätta. Jag kan inte hoppa från utbildning till utbildning. Jag måste gå klart det här, även om jag just nu skulle vilja skita iallting. Men icke!!


Helgen ska jag verkligen ta vara på. Snö har vi äntligen haft! Skönt. Tråkigt dock att det inte kan snöa mer och ligga kvar så man kan få njuta av det lite :) Nu ska jag kolla klart på Idol. Sängen blir tidigt ikväll för gud vad jag är trött från huvudvärken igår!

Kram & Puss till mina underbara vänner som alltid finns för mig!!

En extra puss till min mamma som förstår mig i mina bekymmer just nu!

PUSS

Av Linda - 21 november 2008 18:49

Som man säger: Gratis är gott :D


Gå med i Gratisbio.se för att enkelt få biocheckar eller presentkort till diverse affärer. Hur enkelt som helst. Klicka bara på länken här ovan så blir ni värvda av mej och får extra startpoäng :)

 Bra tips inför julen nu!

Lycka till!!



Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards