Alla inlägg den 24 november 2008

Av Linda - 24 november 2008 21:05

Då var det snart dags att ta kvällen. Alva ligger bredvid mig i soffan och sover för fulla muggar. Jag är hur trött som helst, men jag måste ju kolla på CSI. Ett av mina favvo program. Huvudvärken är i stortsett borta, så jag hoppas verkligen att jag inte vaknar med huvudvärken imorn.


Förut var jag o Alva ute och lekte i snön. Hon va helt vild. Det är ju bebisens första snö och hon älskar det. Vi låg på backen och busade i snön. Så mysigt. Jag bara älskar snö. Det känns så mysigt. O när det knakar under fötterna när man går. Tänk om det kunde vara så här ända fram till julen nu :) Det vore nåt det :D


Nu ska jag kolla klart CSI, sen blir det ut med Alva o efter det bums i säng. PBL väntar imorn!


KRAM!!

-4

Av Linda - 24 november 2008 18:10

Jag har nu gått ner 4 kg på 2 veckor!! Bra kämpat Linda :)

Jag håller mig verkligen och har inte fuskat nånting. Snart är jag framme vid mitt första delmål!


Grattis till mig!!!

Av Linda - 24 november 2008 18:03

Idag var bland de bästa dagarna på länge i skolan, men också en av de jobbigaste. Den var verkligen super intensiv. Jag började som vanligt få ont i huvudet i slutet av dagen och har det fortfarande. Jag måste verkligen ta kontakt med min "husläkare" och få en tid så att jag kan få starkare tabletter mot huvudvärken. Dessa receptfria är som o ta ett sockerpiller för mig. Usch!

Ibland funderar jag verkligen om folk inte har viktigare saker att hänga upp sig på än vad de gör. Jag blir så trött. Lägg ner liksom!!


Har fått ett slutgiltigt svar när det gäller någonting för en stund sen. Jag ska göra det bästa tänkvara av situationen och visa att jag klarar av det här som jag klarar av allt annat!! Jag är starkare än ni tror!!


Resten av veckan nu, förutom ett brejk på torsdan så har vi PBL. Det ska bli kul. Jag trivs så i vår grupp nu. Det är verkligen kul och hoppas vi kan få fram bra diskussioner och lära oss mycket på uppgiften vi fick av läraren idag. Intressant uppgift iallafall.


Äntligen har snön även nått Karlstad. Hoppas bara att det får ligga kvar tills på söndag då de är 1:a advent. Myspys! Imorn ska jag o storhandla med mamma på MAXI, som vanligt. Det gillas :)


Ha en bra dag!

PUSS



Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards