Alla inlägg den 14 november 2008

Av Linda - 14 november 2008 20:22

Just nu sitter jag o kollar på Idol. Nu är Robin E uppe och sjunger. Nyss sjöng Kevin, som är min stora favorit. Anna som tycks vara allas favorit, är en person jag verkligen inte klarar av. Så fort hon pratar så håller jag på o storknar. Har ni varit med om en mer lill-gammal 17 åring någonsin?!?! Inte jag! Usch, vad elak jag känner mig nu. Men det är så jag känner. Men visst sjunga bra kan hon ju. Men det ska ju handla om att kunna göra intervjuer  o så också. Hon måste slappna av lite.


Sitter och myser med Alva nu, hon leter ihjäl sig efter sin favorit leksak - en gose höna. Men den har gått i sönder och hon bara äter upp stoppningen :)


Imorgon ska jag som jag tidigare nämnt bjuda mamma på mat. Det blir förmodligen kycklingfilé med ugnsstekt vitlöks potatis och grönsaker. Det blir nog gott :) Sen imorn är det ju Stjärnor på is. Det får ju inte missas. Tony Irwing är ju sååå rolig :D


Aja, nu ska se hur det går i Idol iallafall.

Vilken är er favorit i idol??

Kramar!!!!

Bild - Tv4.se


Av Linda - 14 november 2008 17:50

Då var det som överskriften lyder, Äntligen fredag! Dagen har varit så jobbig och intensiv. Den var inte alls bra planerad.

Vi hade ju redovisningar hela dagen. Vanligtvis så brukar vi ha en halv timmes rast på förmiddagen, sen en timmas lunch, och sen rast på eftermiddagen på ca femton till tjugo minuter. Men idag så fick vi bara en kvarts  rast på morgonen, en halv timmas lunch rast och ingen eftermiddags rast. O en person i klassen hann inte ens äta lunch. Allt detta för att en del ville skynda på dagen för att de ville hem tidigare. Men det står faktiskt att vi slutar klockan tre!!! på schemat. Men men. Dom kanske hade missat det.

Men det var även dåligt planerat måste jag säga.


Det var iallafall väldigt intressant att lyssna till de flesta grupperna. Jag hade väldigt många frågor att ställa idag för jag tyckte att det var så intressant. Det hade varit kul med flera såna här dagar, men då kanske att man delade upp redovisningarna på två lektions tillfällen och inte tar allt på samma dag, och heller inte drar in på alla rasterna. Man var helt tjock i huvudet när dagen var slut. O jag har ont i huvudet.


Men nu är det äntligen helg, och jag ska inte ägna en tanke mer åt skolan idag!!! :) Nu tar jag helgen!!

Puss!

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards