Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Kvällen

Av Linda - 16 november 2008 19:21

Då var det redan söndagkväll då. Bara några timmar kvar så är det ny vecka igen, med nya utmaningar, ny glädje och massa annat. Ser man det på det sättet så är det ganska bra med nya veckor. Särskilt om man haft en dålig vecka inna, då kan man lägga den bakom sig och bara blicka framåt och göra den nya veckan bättre, mer fylld av kärlek och glädje :) O lite hinder. Hinder i vägen är alltid bra att få, tar man sig över dom känner man sig lite bättre sen :) Men det är ju hur jag ser det hela :)


Har varit hemma hos mamma och ätit idag ju. Fick grytbitar med potais, skysås och lingonsylt. O sallad till. super gott. När jag kom hem så stekte jag laxfiléerna som jag tog ut igår så att de inte skulle bli förstörda. Har inte varit särkilt produktiv när det gäller tenten som jag skrev att jag skulle vara. No disciplin what so ever! Jag måste tydligen ha kniven mot strupen för att kunna prestera mitt bästa. Så öven denna gång tydligen.


Som jag skrev tidigare idag så ska jag bara till skolan för klassrådet imorn, har ju ett möte som jag ska på kl. 11:00 så vi får se hur lång tid det tar. Det beror helt på. Annars får jag träffa min klasskompisar på fredan igen :) Då ska vi redovisa våra arbeten för varandra. Ska bli intressant och se hur de har skrivit sina tentor och vad de har tänkt på och vad de vill lyfta fram. O om vi får några givande diskussioner. Sånt är alltid spännande. Jag gillar såna diskussioner som man känner att man lärt sig något av när man går därifrån. Såna är rent av roliga :D Så det är vad jag ser fram emot den här veckan ;) jag är lite konstig, jag vet ;)


Ringde till mitt "jobb" (extra jobb) förut och bad dom att spara senapsglas åt mig när de använder senap. För de kan jag, mamma och syster ha användning av när vi ska göra våra geléljus under vårt julpyssel. Jag längtar!! Idag slog jag in och satte snören kring nästan alla julklapparna jag handlat. Systers är så stor så jag måste ha typ en hel rulle för den. Ska bli kul o se vad hon tycker :D Sen måste jagju köpa julklapp till morfar och kusin. Till morfar blir det en Harryboy, mamma trodde att han skulle gilla det mer än ett par kallingar som han får varje år :P O kusinen ska jag, mamma o syster lägga ihop till o köpa nåt på Stadium.


Nu får ni ha en fortsatt mysig söndag.

Synd att vi inte fått snö idag som Stockholm. Ne, Karlstad ska bara ha regn!

Puss & kram på er!!!


 
 
Julia

Julia

16 november 2008 20:25

Tack :) Hoppas d blir snyygt i sin helhet sen.
Ha en trevlig kväll du med :)

http://juliakrischel.blogg.se

 
Eva

Eva

17 november 2008 10:38

tack vad du är snäll vännen! goding! ska vi ta en promenad ngn dag? =)

http://eva.blogg.se

 
Eva

Eva

17 november 2008 11:38

jag antar att det va du som skrev? idag gör jag inte mkt, tittar på web tv nu och ska snart plugga! =( ja, jag tänkte det! :) och om fyra veckor ska jag också till stan, ska till kliniken och ta bort lite hår igen ! Allt bra med dig? Vad har du för dig idag!? KRAAAAAM!

http://eva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2009 22:04

Jag är med i en tävling om en sminkväska fullproppad med saker på Sandra Asp´s blogg. Vem av oss tjejer behöver inte ständigt nya saker för att vår skönhet ska bli ännu bättre :) Så gör som jag för gudsskull, var med o tävla i Sandras tävling :)     ...

Av Linda - 17 mars 2009 19:52

Tänkte bara berätta att jag säljer Restaurang Kortet 2009. Det är massa erbjudanden Gå 2 betala för 1. Bland annat är det på restauranger som Freden, Mc Donalds, Waynes, Coffehouse By George, Amigo, KebabHouse, Habibi, Sibylla mm mm mm.   Priset är ...

Av Linda - 7 februari 2009 22:31

Det var länge sen jag skrev sist eftersom jag även har en blogg som är lösenordsskyddad så skriver jag mest i den här. Så jag har tyvärr satt den här lite i symundan. Men jag tänkte att det ska bli ändring på det nu.   Min syster är ju i Sydamerika o...

Av Linda - 28 december 2008 21:05

Julen har vart underbar. Jag är glad så länge jag slipper tillbaka till skolan... men tre dagar o sen slipper jag den i 9 veckor. UNDERBART!!!   Puss ...

Av Linda - 17 december 2008 17:07

Ska bli så skönt med jullov o att inte behöva höra hur duktiga vissa tycker att de är på  länge. Såå skönt! ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du mest om på julbordet?
 Julskinka
 "Jansson´s"
 Sill
 Rödkål
 Prinskorv
 Köttbullar
 Sylta
 Julkorv
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards